keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Winter Jacket

Jag har varje år lika svårt att hitta mig en vinterjacka. Bara för att jag är så himla kinkig. Jag har oftast 2-3 jackor jag använder flitigt på vintern: en skall vara riktigt varm, en lite snyggare jacka och en pälsjacka (fake, ofcourse). De får helst vara i "tråkiga" färger som passar alla kläder (svart,brun,vit). I år har jag faktiskt kollat på en massa kappor, vilket jag aldrig kunde tänka mig förut.

Mun on joka vuosi yhtä vaikea löytää talvitakki itselleni. Vaan sen takia että oon niin nirso. Mulla on yleensä 2-3 takkii mitä käytän ahkerasti talvisin: yksi tosi lämmin, yksi vähän tyylikkäämpi ja yksi turkistakki (teko, tietty). Ne saa mielellään olla "tylsän" värisiä jotka sopii kaikkien vaatteiden kanssa (musta,ruskea,valkoinen). Tänä vuonna oon kattellu paljon pitkii takkeja mitä en ois ees harkinnu ennen.

Every year I find it so difficult to find a winter coat for myself. Just because I'm so picky. I usually have 2-3 jackets that I use on a regular basis in the winter: one very warm, one more stylish and one fur jacket (faux,  ofcourse). I prefer them in "dull" colors that goes with all clothes (black,brown,white). This year I've been looking a lot at long jackets that I have not even been able to imagine myself wearing before.

Probably my next buy

A new like!

This one i clicked home before christmas
This was my second choice but the black one felt more safe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti