sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Låst!

Jag har varit så låst idag! Har känt mig halft handikappad haha.
Men i alla fall: jag blev kontaktad gällande en av mina freelancer-arbetsansökningar och jag ska skriva några provjobb imorgon bara jag fått igång internet på datorn.
Typiskt att det skulle crasha just igår. Alltså måste jag ringa operatören imorgon, för jag har för mig att idioten i andra ändan förstod mig fel på fredagen och har stängt ner mitt nät. Hoppas bara det fixar sig snabbt.

I have been so locked up today! I've felt half handicapped haha.
Well, anyway: I was contacted about  one of the freelancer jobs I applied for and i will write a few test jobs tomorrow as soon as I get my internet to work on the computer.
So typical that it crashed just yesterday. So I'll have to call the operator tomorrow, because I'm sure the idiot on the other end understood me wrong on friday and closed down my internet connection. I just hope it'll get fixed quickly.

Oon ollu niin lukossa tänään! Oon tuntenut itteni puoli vammaseks haha.
Mutta joka tapauksessa: Muhun otettiin yhteyttä koskien yhtä freelancer työhakemusta ja mä kirjoitan huomenna muutaman koekirjotuksen kunhan saan netin toimimaan tietokoneella.
Tyypillistä et sen piti kaatuu just eilen. Joten mun pitää soittaa huomenna operaattorille, koska oon varma että se idiootti toisessa päässä ymmärsi mut väärin perjantaina ja sulki mun netin. Toivon vaan että se korjaantuu nopeesti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti