maanantai 5. tammikuuta 2015

HAIR - Loves, Hates & Musties

Ännu för några månader sedan var mitt hår i väldigt dåligt skick. Nu har jag tagit hand om det bättre och fast jag färgat håret rätt ofta hemma mår det jätte bra nu ! Så jag tänkte lista upp produkter jag gillar, några jag inte gillar, och några jag absolut vill inskaffa!

A few months ago my hair was still in very bad condition. Now I've been taking better care of them and even though I have dyed my hair at home pretty often they are in great shape now ! So I thought I would list products I like, a few I dislike and some that I absolutely want to get!

Vielä muutama kuukausi sitten mun hiukset oli vielä tosi huonossa kunnossa. Nyt oon pitäny niistä parempaa huolta ja vaikka olen värjännyt niitä aika usein ne ovat todella hyvässä kunnossa nyt ! Niinpä ajattelin listata tuotteita mistä tykkään, muutamia mistä en tykkää ja muutamia mitä ehdottomasti haluan hankkia!

LOVES


1. -VICHY Nutriextra Extraordinary oil

Den här produkten är perfekt året runt. Inte bara för håret, utan också ansikte, kropp och naglar kan skötas med mirakeloljan. Oljan fuktar utan att göra huden eller håret kladdigt och fett. Den doftar dessutom mycket gott!


 Tämä tuote on täydellinen vuoden ympäri. Eikä vain hiuksille, vaan myös kasvoja, kehoa ja kynsiä voidaan hoitaa tällä ihmeöljyllä. Öljy kosteuttaa tekemättä ihosta tai hiuksista tahmaisia tai rasvaisia. Lisäksi se tuoksuu todella hyvälle!


2. -Virgin Olive oil

Exakt! Helt vanlig olivolja. Efter att jag började gnida in olivolja i håret 2-3 gånger i veckan ca. 1 timme före duschen, har mitt hår fått liv i sig som det haft senast när jag var typ 10 haha. Vilken olivolja som helst men det här är en jag ofta har hemma.



Juuri niin! Ihan tavallista oliiviöljyä. Sen jälkeen kun aloin hieroa oliiviöljyä hiuksiin 2-3 kertaa viikossa noin tunnin ennen suihkua hiukseni ovat saaneet sellasta eloa mitä niissä ei oo ollu sen jälkeen ku olin tyyliin 10 haha. Mikä tahansa oliiviöljy käy mutta tätä mulla on usein kotona.


3. -Schwarzkopf BC Moisture Kick

Ett balsam som lämnas i håret och min favorit sen länge. Jag använder den varje gång jag duschat och annars också ibland. Det doftar fräsht, gör håret lent och lätt att borsta. Lättanvänt och räcker länge. Man får akta var man använder den bara, för golvet blir helt superhalt av det!

Hoitoaine mikä jätetään hiuksiin ja mun pitkäaikainen lemppari. Käytän sitä joka kerta kun olen käynyt suihkussa ja välillä muutenkin. Se tuoksuu raikkaalle, tekee hiuksista sileät ja helposti harjattavat. Helppokäyttöinen ja riittoisa. Täytyy vaan varoa missä sitä suihkuttaa, sillä se tekee lattian superliukkaaks!



HATES


1. -Garnier Fructis Style Fiber Gum putty

Måste vara ett av mina sämsta köp någonsin. Kletigt, svårt att ta rätt mängd och håller inte alls vad den lovar.



Täytyy olla yks huonoimmista ostoksista ikinä. Tahmeaa, vaikea annostella eikä pidä yhtään lupauksiansa.


Annars har jag inga hår produkter jag tycker illa om, men jag undviker gärna hårspray :) 
Muuten mulla ei ole hiustuotteita mitä inhoan mutta yritän mielelläni välttää hiuslakkaa :)



MUSTIES


1. -Banana Conditioner The Body Shop

The body shop har ju så underbara produkter! Banan är känt för dess återfuktande förmåga, så skulle det inte vara perfekt nu under vinterns kyla som gör håret torrt och tråkigt?

The body shopillahan on niin ihania tuotteita! Banaani on tunnettu kosteuttavasta kyvystään, niin eikö se olisi täydellinen nyt talven kylmyydessä joka tekee hiuksista kuivat ja tylsät?

2. -Moroccan Oil

HELA moroccan oil serien! Den känns så himla lyxig. Tyvärr är priserna rätt saftiga så jag väljer ofta bort de produkterna av just den orsaken. När man är sparsam som person vill man att produkten verkligen är bra om den kostar lite mera. Men kanske det är dags ;)

KOKO moroccan oil sarja! Se tuntuu niin ylelliseltä! Valitettavasti hinnat on aika mehukkaita joten valitsen ne tuotteet usein pois just siitä syystä. Kun on ihmisenä säästeliäs sitä haluaa että tuote todellakin on hyvä jos se maksaa vähän enemmän.. Mutta ehkä ois aika ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti