tiistai 30. joulukuuta 2014

Jag har inte hunnit skriva idag ännu, hade lillasyster på besök tidigare! Hur mycket läser folk egentligen bloggar? Själv har jag bara 3 stycken jag läser rätt ofta. De två översta läser jag dagligen.
Jag menar Foki är ju så himla söt. Man blir på så himla gott humör av den underbara energin hon utsrålar!
Kenza sen igen är så proffsig. Hon skriver så himla duktigt och hennes bilder är alltid så otroliga. En riktig fashion babe.
Båda inspirerar mig i alla fall helt otroligt massor!
Den sista läser jag för att underhålla mig själv. Hon är ju på nåt sätt så rolig med sina upp pumpade läppar och bröst. Tycker det är kul att se vad hon hittar på!

Vilken gillar ni bäst? (;

P.s bilderna är från fokis blogg, bladna.nl och posh24.se. Hoppas ingen tar illa upp av att jag lagt in bilderna :)



Fokis
Kenzas
Kissies

En ole ehtinyt vielä tänään kirjottaa. Oli pikkusisko kyläilemässä aiemmin!
Miten paljon ihmiset oikeastaan lukee blogeja? Itellä on vaan 3 mitä luen suht usein. Ylemmät kaks on sellasia joita luen päivittäin.
Meinaan Fokihan on niin sulonen. Tulee hyvälle tuulelle siitä ihanasta energiasta mitä se ympärilleen levittää!
Kenza taas on niin ammattilainen. Se kirjoittaa niin hyvin ja kuvat on aina niin huikeita. Oikea fashion babe!
Molemmat kuitenkin inspiroi mua tosi paljon!
Viimestä luen viihdyttääkseni itteeni. Se on jollain tapaa niin hauska pumpatuilla rinnoillaan ja huulillaan. Musta vaan on huvittavaa kattoo mitä se seuraavaks keksii!

Mistä te tykkäätte eniten? (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti