maanantai 29. joulukuuta 2014

Ciao!
Var inte säker på om jag skulle hålla bloggen helt på engelska eller om jag skulle skriva på finska eller svenska också! Jag bestämde mig för att försöka skriva så mycket som möjligt på alla tre språk!
Här är en mobilbild från imorse när jag gick ute med voffen :)

Ciao!
Wasn't sure if I should keep the blog all english or if I would write also in finnish or swedish! I decided to try write as much as possible in all three languages!
Here's a picture from this morning when i was out walking my woofey :)

Ciao!
En ollut varma pitäisinkö blogin täysin englanninkielisenä vai kirjottaisinko myös suomeksi tai ruotsiksi! Päätin yrittää kirjoittaa mahdollisimman paljon kaikilla kolmella kielellä!
Tässä kuva aamusta kun kävelytin vuffea :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti